donderdag 4 augustus 2011

Breek de dag met een Nealtje! ;)

Breek de dag doormidden met een glimlach! Een 'Nealtje' dus.

Toen ik zojuist een nieuw account had aangemaakt op Twitter @Stoplinksch, moest ik uiteraard die arme ziel genaamd Neal Lachman @Polibertas direct uit zijn lijden verlossen. D.w.z. blocken, zodat hij mij weer niet kan bestoken met bedreigingen, verwijten, leugens, complottheorieen en vooral heul veul luchtfietserij....

Voordat ik de Block knop indrukte merkte ik direct op dat Neal een nieuwe mijlpaal in zijn leven had bereikt. Neal (denkt) dat hij in de top 47 staat van de meest invloedrijkste twitteraars van Nederland.. En iedereen die dit niet gelooft is of jaloers, een racist, een fascist etc etc.




WTF? Wat haalt die eenzame narcist nu weer in zijn hoofd, dacht ik bij mijzelf. Dus ik klikte even die trotse ranglijst aan waarin Nealtje op #47 staat.  Neal denkt dat hij zomaar uit het niets in die lijst terecht is gekomen. Neal is gewoon erg invloedrijk...je weet zelluf!

@AndieaRbeit was in discussie met Nealtje mbt dit nwe hersenspinsel van onze Twitter hofnar. Wat blijkt nu? Die lijst neemt alleen mensen mee die zich daar voor hebben opgegeven via. http://klout.com/home of zich hebben toegevoegd via http://www.influentials.nl/klout/.

Wat zegt deze ranglijst eigenlijk? Niet veel, vooral omdat deze ranglijst samengesteld is door een select groepje die bezig zijn met Klout (??), totaal irrelevant dus, zoals @Andiearbeit al stelde in zijn discussie met de narcistische hofnar.

En wat doet ons aller Nealtje als hij weer eens op de feiten gedrukt wordt? Schelden, ontkennen, tieren en huilie huilie. 

Oh oh oh dat was weer even heerlijk lachen. Block dus voor @Polibertas.... en om vier uur weer: Cup a soup! ;)